آخرین اخبار

قیمت دلار زندانی شد / سکه ریزش کرد

اقتصادنیوز : نرخ دلار امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.عده ای از معامله می گفتند اسکناس آمریکایی در تهران زندانی شده است و خبری از خرید و فروش های بزرگ نبود. عده ای از معامله گران به تزریق عرضه توسط نهاد مرکزی بازار ساز اشاره می کردند.

اشتراک گذاری
30 شهریور 1401
کد مطلب : 3277

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار عصر امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه برای سومین روز متوالی در هفته جاری  در یک محدوده خاص مورد معامله قرار گرفت.

قیمت دلار زندانی شد

 نرخ دلار امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.عده ای از معامله می گفتند اسکناس آمریکایی در تهران زندانی شده است و  خبری از خرید و فروش های بزرگ نبود. عده ای از معامله گران به تزریق عرضه توسط نهاد مرکزی بازار ساز اشاره می کردند. 

از سوی دیگر برخی از معامله گران با اشاره به نوسان محدود قیمت دلار در بازار های همسایه معتقدند بودند که دلار تهران حمایت بازار ارز همسایه را از دست داده است. قیمت دلار هرات امروز نسبت به دیروز ۵۰ تومان پایین تر بود و در سلیمانیه با ۱۵۰ تومان کاهش بر روی ۳۱ هزار و ۷۵۰ تومان قرار گرفت . 

نرخ حواله درهم نیر این روز ها نوسان محدوی را  ثبت کرده و  ممکن است یکی از دلایل قفل شدن قیمت دلار در تهران همین عامل باشد .نرخ حواله درهم در بازار امروز نسبت به روز قبل ۳۰ تومان افت کرد و در محدوده ۸ هزار و ۷۲۰ تومان مبادله شد. 

قیمت طلا در بازار امروز 

قیمت اونس طلا عصر امروز ۱۲  دلار افزایش را ثبت کرد و در محدوده ۱۶۷۶ دلار معامله شد و در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز نسبت به روز قبل ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان بالا رفت  و در محدوده ۱ میلیون و۳۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد . 

قیمت سکه از مرز حساس پایین آمد  

قیمت سکه امروز مرز حساس ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست داد . فلز گران بهای داخلی عصر امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

برخی ازتحلیلگران بازار سکه باور دارند در صورتی که قیمت سکه در محدوده یاد شده باقی بماند ممکن است قیمت سکه تا محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم عقب نشینی کند. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان بود. حباب سکه هم ۱۳ درصد بدست آمد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =